اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 15:01

چهارشنبه, 02 آذر 1401 ساعت 08:30
  • .

زیرساخت های بهداشتی در مناطق محروم از اولویت های مجلس و دولت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده مجلس مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های بهداشتی در مناطق محروم از اولویت های رسیدگی مجلس و دولت است.

به گزارش نسیم امروز، علی جدی در اظهار کرد: توسعه خدمات حوزه سلامت کشور در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی جدی در آیین کلنگ زنی پنج طرح بهداشتی و درمانی شهرستان شیروان اظهار داشت: نقش وزارت بهداشت در تدوین برنامه هفتم توسعه حوزه سلامت حول سلامت همه آحاد ملت ایران است و انتظار می‌رود سازمان‌های ذیربط نقش و اهمیت آن را در نظر گرفته و در خصوص تامین منابع آن از هیچ کمکی دریغ نکنند.

وی تصریح کرد: حوزه بهداشت به‌عنوان مجموعه دانش و هنر ارتقای سلامتی و پیشگیری از بروز بیماری، دامنه فعالیت وسیعی دارد که سیاستگذاری درست و سرمایه‌گذاری مناسب در این حوزه باید انجام شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیرات و نوسازی بیمارستان امام خمینی(ع) شیروان خبر داد و گفت: برچیده شدن این بیمارستان در سال های گذشته مطرح بود ولی اعتبار لازم برای بازسازی این مرکز بهداشتی فراهم شد.

وی بیان کرد: ضریب اشغال ۲ بیمارستان شیروان بالا است و این نشان از تعداد زیاد مراجعین دارد که به همین میزان باید اعتبارات خوبی برای آن جذب شود.

جدی عنوان کرد: در بحث بهداشت و درمان این شهرستان طرح های خوبی در دست اجرا است و سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال برای دیتگاه "ام آر ای" شهرستان جذب شد و تا سه ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل دانشکده پرستاری شیروان در اولویت طرح هاست و زمین جهت احداث خوابگاه تامین شد و به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

پنج طرح بهداشتی و درمانی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی با حضور شماری از مسوولان خراسان شمالی در شهرستان شیروان کلنگ زنی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره