اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:31

دوشنبه, 03 بهمن 1401 ساعت 14:26
  • .

سپاه در خط مقدم مقابله با تروریسم قرار دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: سپاه همواره در خط مقدم حفظ امنیت و مقابله با تروریسم قرار دارد.

به گزارش نسیم امروز؛ محمدرضا حسین نژاد در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: قطعنامه سیاسی اتحادیه اروپا در تحریم این نیروی مردمی نه تنها کمکی به امنیت منطقه نمی کند، بلکه شرایط منطقه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: سپاه از ابتدای انقلاب بارها در تصمیماتی نابخردانه از سوی دولت‌های اروپایی و آمریکا تحریم شده است در حالی که این نیروی مردمی همواره برای رفع مشکلات کشور تلاش کرده و در خط مقدم حفظ امنیت و سازندگی قرار دارد.

حسین نژاد گفت: اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران در حفظ امنیت منطقه و خدمات حوزه مقاومت در کمک به مظلومان بر هیچ کسی پوشیده نیست به گونه ای که این اقدام سیاسی اتحادیه اروپا هیچ کمکی به تامین امنیت منطقه نخواهد کرد.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در نابودی داعش گفت: این نیروی مردمی از ابتدای تشکیل در برابر تروریسم و توطئه های دشمنان ایستاده و نجات مردم کشورهای منطقه و حتی دیگر مناطق را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اضافه کرد: در سال های اخیر نیز این نیروهای مردمی برای تامین امنیت منطقه در خط مقدم مقابله با داعش قرار گرفت و این گروهک تروریستی را نابود کرد.

وی یادآور شد: در واقع اگر نقش آفرینی سپاه پاسداران برای تامین امنیت در غرب آسیا نبود، اکنون پارلمان اروپا و آمریکا باید همچنان به دنبال راه حل و یا تصویب طرحی برای مبارزه با سازمان تروریستی داعش می بودند.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: سپاه پاسداران بخش مهمی از نیروی مسلح کشور و جزو سازمان های مقتدر است که این گونه اقدامات نابخرادانه غربی ها نتیجه ای جزو شکست سیاست خارجی غرب و آمریکا در جهان و منطقه نخواهد داشت.

طرح افزودن نام سپاه به فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آنا فوتیگا، قانونگذار محافظه کار لهستانی پارلمان اروپا پیشنهاد و در جریان رای‌گیری روز چهارشنبه گذشته (۲۸ دی ۱۴۰۱) در قالب متمم به گزارش یادشده، اضافه شد که در این متمم از شورای اروپا خواسته شده که سپاه پاسداران و نیروهای فرعی آن را از جمله نیروهای بسیج و نیروی قدس سپاه در فهرست افراد، گروه‌ ها و نهادهای درگیر در اقدامات تروریستی (فهرست تروریستی اتحادیه اروپا) قرار گیرند.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 03 بهمن 1401 ساعت 17:56
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره