اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 14:17

شنبه, 17 دی 1401 ساعت 07:43
  • .

شهدا الگوی واقعی برای نسل جوان هستند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: شهدا الگوی واقعی برای جامعه به ویژه نسل جوان هستند و با خواندن زندگینامه آنها به روشنگری در تمام مراحل زندگی می رسند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهارکرد: هیچ یک از ادیان و مذاهب مردانی همچون شهید سردار قاسم سلیمانی، شهید سید حسین علم الهدی، علامه مصباح یزدی و امیرکبیر به خود ندیده است، اینان بزرگ مردانی بودند که در تمامی امور جامعه آگاهی داشته اند.

وی افزود: شهید سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی به معنای واقعی مروج و فرمانده بود و با تمام وجود پای آن ایستاد و در این راه جان خود را بخشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین آیت الله مصباح از جمله عالمان دینی بودند که همواره به شبهات دینی پاسخ می دادند و از انحرافات فکری جلوگیری می کردند.

وی بیان کرد: امیر کبیر نیز یکی دیگر از مردانی است که تاریخ به نیکی از او یاد می کند هر چند دوران انتصاب وی بسیار اندک بود اما کارهای بزرگ و ماندگار انجام داد.

حجت الاسلام نوری در ادامه خطبه ها با اشاره به سالروز وفات حضرت‌ام البنین(س) و بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا گفت: حضرت ام‌البنین(س) اسطوره بود که امروز مادران و همسران شهدا نیز به همان شیوه در دوران سخت شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس صبوری کردند و خودشان امروز نیز به عنوان سرمایه های انقلاب اسلامی ایفای نقش می کنند.

امام جمعه بجنورد افزود: همسران و مادران شهدا با خداوند بهترین معامله را کرده اند چرا که عزیزترین کسشان را راهی جبهه های مقاومت کردند و به مقام شهادت دست یافتند.

وی بیان کرد: در همین راستا باید قدردان شهدا باشیم چرا که آنها از جان و مالشان گذشتند و وظیفه خطیری نسبت به احترام و تکریم خانواده شهدا بردوش تمامی جامعه است.

آخرین ویرایش در شنبه, 17 دی 1401 ساعت 08:59
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره