اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 16:20

شنبه, 07 خرداد 1401 ساعت 11:16
  • .

پیام استاندار به یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در آستانه برگزاری یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به میزبانی خراسان شمالی پیامی به این جشنواره صادر کرد.

به گزارش نسیم امروز، متن پیام « دکتر محمدرضا حسین نژاد » به شرح ذیل است:

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

در ماه پر برکت ذی القعده و یکی از روزهای طیبه پروردگار که برابر است با یازدهم ذی القعده و مصادف است با ولادت امام رئوف، شمس الشموس علی ابن موسی الرضا (ع) خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که شاهد برگزاری آئین یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی در استان خراسان شمالی ، باب الرضا، گنجینه فرهنگها و معرفتها می باشیم. ماهی که در آن عشق و ارادات ایرانیان به ائمه معصومین، بویژه مردم شریف خراسان شمالی به ولی نعمتان امام صدیق ابالحسن، حضرت رضا (ع) بیش از پیش تجلی می شود.

سالهاست که در هردهه کرامت، شاهد خیزش عظیم هنرمندان زرخیز استان خراسان شمالی و دوستداران اهل بیت علیه السلام در ادای تکلیف و رسالت سنگین ترویج فرهنگ و هنر رضوی در استان هستیم که با پیوند دادن مذهب و هنر، آثاری ارزشمند را خلق می کنند.

تلفیق مذهب و هنر، فطرت کمالی گرایی، محبت جویی و نیکو پسندی آدمی است و چه زیباست هنر عکاسان کشور در سالیان گذشته که سند ساز تاریخ برای مورخان بوده اند و در جشنواره ای چنین مقدس بار دیگر بخواهند برگ زرینی بر تاریخ رضوی بیفزایند.

در لحظاتی که شما هنرپردازان می کوشید که تصاویر ناب برای جشنواره ثبت نمائید تا در قالب عکس در معرض دید همگان قرار گیرد یقیناً شعشه عنایت و کرامت آقا علی ابن موسی الرضا را احساس نموده و لذت برده اید.

این احساس لطیف که از روح هنرمند بر می خیزد و بر دل طیب طاهر عاشقان امام هشتم علیه السلام می نشیند هنر بزرگی است که تنها از شمایان برآمده و چه موفقیت و شایستگی از این بهتر که نصیب تان می گردد.

اینک ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرهیختگان در عرصه هنر عکاسی در این جشنواره و عرض خداقوت بر دست اندرکاران این رخداد بزرگ فرهنگی، امیدواریم الطاف خداوند مهربان و عنایت های حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام شامل حالتان گردیده تا بتوانید در راستای توسعه و تحول هنر ایرانی- اسلامی و در جهت برگزاری جشنواره فراملی گام برداریم.

حقایق زلال ازلی و انوار ساحت مقدس آفتاب هشتم توفیقتان باد.

محمد رضا حسین نژاد- استاندار خراسان شمالی

آخرین ویرایش در یکشنبه, 08 خرداد 1401 ساعت 09:16
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره