اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 16:23

شنبه, 20 آذر 1400 ساعت 10:51
  • .

حل چالش های استان با کمک اساتید دانشگاهی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت:آسیب ها و چالش های استان در حوزه های مختلف با روزمرگی ها حل نمی شود باید برنامه زمان بندی ارائه داد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار بسیج اساتید دانشگاه های استان افزود : برای حل این چالش ها می توان از مشاوران علمی دانشگاه ها با انجام کار شبانه روزی و ضرب الاجل کمک گرفت . وی ، سه معیار قوی برای اجرای یک برنامه را داشتن نیروی انسانی ، دانش ، تجهیزات و امکانات دانست و گفت : با خرد جمعی که صاحب فکر و اندیشه نیز هستند پیشرفت و توسعه استان را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد :از نقش دانشگاه بعنوان مشاور بومی که به مسائل استان هم مسلط هستند نباید غفلت کرد زیرا آنان می‌توانند موضوعات چالشی استان را با ادله علمی و راهکار ارائه دهند تا چالش ها را در سریع ترین زمان حل کنیم.

حسین نژاد با اشاره به موضوع آب بعنوان یکی از مهم ترین اولویت های کاری استان گفت : در سند آمایش سرزمین و سایر اسناد مسئله آب از مهم ترین چالش های استان است.

وی با اشاره به برخی طرح های بزرگ انتقال آب به استانها خاطر نشان کرد: با توجه به زمانبر بودن این طرح ها اساتید دانشگاهی می توانند با مطالعات علمی و برنامه های کوتاه مدت نقش خود را در کنار دولت پررنگ کنند.

آخرین ویرایش در شنبه, 20 آذر 1400 ساعت 10:51
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره