اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 02:20

پنج شنبه, 06 آبان 1400 ساعت 11:58
  • .

سرپرست معاونت سیاسی استانداری معرفی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در هیچ موردی برای نظام دغدغه ای نداشته است و علت آن انسجام و همدلی مردم و اجزای حاکمیت در استان بوده است.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود : مسیر استان به گونه ای طراحی شده که خروجی آن همدلی ، وفاق ملی و سربلندی مردم است . شجاعی با تقدیر از عملکرد اعضای شورای تامین استان گفت : امیدواریم در سایه همین وفاق و انسجام ، شاهد همکاری های بیشتر این شورا با معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و تحقق هر چه بیشتر توسعه استان باشیم .

وی افزود : اگر بپذیریم کشور همیشه مورد تهاجم است اما خروجی آن سربلندی و سرافرازی ‌مردم است زیرا خدمات ارزشمندی برای این مردم از سوی خدمتگزاران به نظام انجام شده است .

شجاعی ضمن قدردانی از زحمات معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد : احمد برادران در طول خدمتگزاری خود امور را عاقلانه و توام با صبر شکیبایی دنبال کرد و خروجی تمام این تصمیمات داشتن استانی سفید و بدون حاشیه در سطح کشور بود .

گفتنی است در این آیین از زحمات احمد برادران تقدیر و روح اله حسین پور بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی معرفی شد .

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 06 آبان 1400 ساعت 17:59
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره