اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 11:27

یکشنبه, 01 فروردين 1400 ساعت 12:28
  • .

پیام تبریک استاندار به مناسبت سوم شعبان و روزپاسدار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی فرارسیدن سوم و چهارم شعبان سالروزمیلاد امام حسین و حضرت ابوالفضل روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

به گزارش نسیم امروز، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت پاسدار دین و آزادگی و سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) بنام روز پاسدار و چهارم شعبان سالروز ولادت جانباز مکتب اسلام حضرت ابوالفضل العباس(ع) بنام روز جانباز یکی از یادگاری های بی بدیل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

قیام عاشورا فریاد آزادگی و نماد ایستادگی، جوانمردی و دینداری امام حسین (ع) و پیروانش است که هنوز بعد از گذشت صدها سال مکتب و نهضت آزادگی اش در جهان طنین انداز است و پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از آن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بعد از آن با گذشت از جان، مال و خانواده خود جوانمردانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل جنگیدند و از کیان کشور دفاع کردند.

بدون تردید پاسداران و جانبازان سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با جانفشانی در راه حفاظت از ارزش های دین مبین اسلام گام برمی دارند و ذره ای ترس و دلهره ندارند.

آسایش و امنیت پایدار امروز کشور مرهون جانفشانی ها و حماسه آفرینی ها، صبر و استقامت شهدا، جانبازان و پاسداران و خانواده های آنان است. اینجانب با تبریک فرارسیدن ماه نورانی و پر فیض و برکت شعبان و اعیاد شعبانیه، سوم شعبان روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور خراسان شمالی و پاسداران و جانبازان مکتب ولایت و آزادگی تبریک عرض می نمایم و از درگاه بیکران الهی توفیقات روزافزون آنان را خواستارم.

محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی

آخرین ویرایش در دوشنبه, 02 فروردين 1400 ساعت 11:59
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره