اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 16:06

سه شنبه, 19 اسفند 1399 ساعت 14:23
  • .

برخورد با مدیران متخلف در انتخابات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: در فرآیند برگزاری انتخابات در استان با مدیران متخلف بدون توجه به سطح مدیریتی آنان برخورد می شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در حاشیه برگزاری نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در فرآیند انتخابات مدیران دستگاه های اجرایی هیچ حقی به غیر از یک رای خود ندارند و نباید به انتخابات سمت و سو دهند.

شجاعی افزود: انتخابات در دوره گذشته در استان به خوبی برگزار شد و نتیجه آن عدم تشکیل تخلف انتخاباتی در استان و مشارکت خوب مردم در پای صندوق های رای بود.

وی تاکید کرد: در برخوردها سطح مدیریت افراد هیچ تفاوتی ندارد و تلاش می کنیم خوشنامی مردم خراسان شمالی در بصیرت، ولایتمداری و مشارکت در انتخابات به خاطر عده ای اندک خدشه دار نشود.

شجاعی گفت: اگر در ذهن یک مدیر تفکر سمت و سو دادن انتخابات شکل بگیرد به دنبال انجام اقدام خواهد بود و ما در مقابل حرکت نابجای آن مدیر می ایستیم.

شجاعی با بیان اینکه تلاش داریم به عنوان مجری انتخابات پیش رو در صحت و سلامت برگزار شود، افزود: نکات لازم به فرمانداران از نظر هماهنگی با سیستم قضایی و هیات های نظارت شهرستانی حتی در خصوص معرفی هیات های اجرایی گوشزد شده است و عاقل ترین و خوشنام ترین افراد در هیات های نظارت و اجرا فعالیت خواهند کرد.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 20 اسفند 1399 ساعت 17:53
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره