اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 23:29

دوشنبه, 27 بهمن 1399 ساعت 13:37
  • .

مجموعه سپاه به دنبال رفع نداشته های مردم استان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

صبح امروز استاندار خراسان شمالی با همراهی فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران از پروژه های عمرانی مجموعه سپاه بازدید بعمل آوردند.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی در حاشیه این بازدیدها با مطلوب ارزیابی کردن پروژه های عمرانی سپاه افزود: مجموعه سپاه پاسداران نه بعنوان یک ارگان نظامی بلکه در تمام امور و مطالباتی که مردم به آن نیازمند هستند پای کار بوده اند. وی تصریح کرد: سپاه فارغ از تمام ماموریت های خود درصدد رفع نداشته های استان است.

شجاعی در بازدید از مجموعه پیست اسب دوانی سپاه نیز خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت های خوبی در اسب اصیل ترکمن دارد که باید بیشتر در سطح کشور معرفی شود که ایجاد پیست اسب دوانی هم کمک زیادی به ایجاد اشتغال و فضای ورزشی می کند. وی اظهار داشت: فدراسیون سوارکاری کشور و وزارت ورزش و جوانان نیز باید پای کار باشند.

وی همچنین در بازدید از استخر نیز افزود: استخر کم نظیر و مجموعه ورزش های آبی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به زودی در دسترس عموم مردم قرار میگیرد. شجاعی در بازدید از درمانگاه جواد الائمه اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان به رغم اقدامات خوبی که صورت گرفته همچنان به توسعه نیازداریم که سپاه با ارتقای درمانگاه به بیمارستان می تواند در این توسعه سهم بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: جهت ارتقای درمانگاه جواد الائمه شهرداری بجنورد و آب منطقه ای استان باید تا سه روز آینده طرحی را مبنی بر ساماندهی کانال های آبی داخل شهر که در مجاورت این درمانگاه قرار دارد با هدف دسترسی های ترافیکی و ملاحظات زیست محیطی ارائه دهند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 28 بهمن 1399 ساعت 09:07
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره