اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 09:12

چهارشنبه, 15 بهمن 1399 ساعت 18:37
  • .

۶۲ پروژه در شهرستان جاجرم افتتاح شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با حضور استاندار خراسان شمالی ۶۲ پروژه با اعتباری افزون بر ۸۶۶ میلیارد ریال در شهرستان جاجرم به طور متمرکز افتتاح شد.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی صبح امروز در نشستی پنج ساعته با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف شهرستان جاجرم افزود:۲۰۰میلیارد تسهیلات ارزان قیمت و ۱۴میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های بخش های مختلف شهرستان جاجرم تعریف شده است.

وی تصریح کرد: باید زیر ساخت های لازم را فراهم کرد تا سرمایه گذاران رغبت به سرمایه گذاری داشته باشند که البته تجهیزات مورد نیاز برای فردوگاه جاجرم را تامین خواهیم کرد و ایستگاه های راه آهن این شهرستان را ارتقا می دهیم.

شجاعی در خصوص حوزه گازرسانی نیز افزود: میانگین گازرسانی کشور ۹۴ درصد و در خراسان شمالی صددرصد است و جزو اولین استانهایی هستیم که به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی شده است.

وی در ارتباط با اهمیت صندوق های بیمه اجتماعی روستاییان نیز اظهار داشت: توسعه این بیمه ها مورد توجه و تاکید دولت است که خوشبختانه از رتبه ۱۵ به رتبه ۴ کشوری دست یافته ایم که شهرستان جاجرم بالاترین میزان پوشش بیمه ای را دارد.

شجاعی خاطرنشان کرد: در سند توسعه استان، کارخانه آلومینای جاجرم بعنوان معین توسعه این شهرستان انتخاب شده و تفاهم نامه ای نیز به همین منظور به امضای وزیر صنعت نیز رسیده است.

وی همچنین نظارت بر کالاهای اساسی رو ضروری دانست و افزود: هدف ما از نظارت ، عدم اجحاف بر روی قیمت کالاهای اساسی است که خوشبختانه تا کنون توانسته ایم قیمت مرغ و نان را در این استان ثابت نگه داریم.

شجاعی توسعه سیستم حمل و نقل در شهرستان جاجرم را بهترین راه ایجاد درآمد پایدار دانست و اظهار داشت: باید سیستم حمل و نقل این شهرستان توسعه یابد زیرا ظرفیت های لازم را دارد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه محور توسعه ، کشاورزی است، خاطرنشان کرد: قابل قبول نیست با توجه به اینکه محور توسعه استان کشاورزی است شاهد افزایش نرخ بیسوادی کشاورزان باشیم که پیگیری های بسیاری انجام شده تا آمار باسوادی در قشر کشاورز افرایش یابد.

محمد علی شجاعی بر افرایش نرخ باسوادی بانوان به ویژه روستاییان نیز تاکید کرد. گفتنی است در این نشست از مادر شهید رجبعلی میرزایی و همسر شهید علی اکبر صاحبی فر با حضور استاندار خراسان شمالی تجلیل بعمل آمد.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 15 بهمن 1399 ساعت 18:37
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره