اخبار برگریده
چهارشنبه, 29 فروردين 1403 02:21

شنبه, 13 دی 1399 ساعت 11:00
  • .

پیام استاندار به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، متن پیام محمد علی شجاعی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

یکسال از شهادت یار دیرینه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یکی از فرزندان انقلاب اسلامی ، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد، سرداری که بودنش امنیت را برای منطقه به ویژه کشورهای ناآرام و جنگ زده به همراه داشت و موجب ترس و دلهره ناجوانمردان زمانه بود.

حاج قاسم سلیمانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفرید و در خط مقدم نبرد حق علیه باطل دست از هیچ تلاشی برنداشت، در دوران پس از جنگ تحمیلی هم عنصری مهم برای مبارزه با تروریسم بود و با رشادت و جانفشانی های فراوان جان عزیز خود را در طبق اخلاص قرار داد تا داعش و هم پیمانان آنان حتی جرات نزدیک شدن به این مرز و بوم را نداشته باشند و ترس از این سردار رشید و توانمند ایران اسلامی همیشه در دلشان ماندگار باشد.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد غیرت، رشادت، شهادت، استکبارستیزی و دفاع از کیان میهن اسلامی بود که هنوز هم شنیدن نامش و مکتبش ترس را بر جان مستکبران و آرامش را بر دل و جان آزادیخواهان جهان طنین انداز می کند.

شهادت سردار سلیمانی و فتوحات وی در کارزار جنگ با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر فرهنگ ناب دفاع مقدس و دفاع از مظلومان را به رخ جهانیان کشید و اکنون انتقال مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل های آینده یک ضرورت است.

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت آن شهید معزز و والامقام را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق ادامه راه مکتب ایشان را برای همه عاشقان ولایت و میهن اسلامی آرزومندم.

آخرین ویرایش در شنبه, 13 دی 1399 ساعت 13:30
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره