اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 09:09

دوشنبه, 31 شهریور 1399 ساعت 09:34
  • .

معرفی دستگاه‌های برگزیده در جشنواره شهید رجایی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دستگاه‌های اجرایی برگزیده خراسان شمالی در جشنواره استانی شهید رجایی که هرساله با هدف ارزیابی عملکرد ادارات برگزار می‌شود، یکشنبه در مراسمی با حضور مسوولان، معرفی و از مدیران آنها با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

به گزارش نسیم امروز،  در این مراسم اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه آموزش، پژوهشی و فرهنگی و اداره‌کل مالیات استان به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه تولیدی و خدمات معرفی شدند.

شرکت آب و فاضلاب استان نیز به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت و اداره‌کل بیمه سلامت خراسان شمالی به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

در گروه عمومی و قضایی نیز اداره کل ثبت احوال خراسان شمالی عنوان دستگاه برتر را از آن خود کرد و در بخش بیشترین میزان رشد عملکرد نسبت به دوسال قبل نیز اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، اداره کل ثب اسناد و املاک و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

در حوزه ارزیابی استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی و توسعه دولت الکترونیک نیز به ترتیب شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی و راهداری و حمل و نقل جاده ای دستگاه های برتر در شاخص های استانی معرفی شدند.

شان و منزلت مدیریت در اجرای آن است

استاندار خراسان شمالی در این جشنواره با بیان اینکه مدیریت و منابع انسانی، اثرگذارترین نقطه اجرایی در دنیا است، اظهار داشت: اگرچه منابع مالی و مادی نیاز هر سازمانی است ولی تفکر و دانایی برای اجرا، توسط مدیریت به سازمان تزریق می شود.

محمدعلی شجاعی با بیان اینکه شان مدیریت به اجرای آن بستگی دارد، افزود: زمانی یک مدیر می تواند حافظ شان و منزلت مدیریت باشد که کارهای سازمان خود را با برنامه ریزی و در زمان مشخص انجام دهد.

وی با اشاره به بزرگداشت شهدای دولت تصریح کرد: بدون شک آن چیزی که شهید رجایی را به الگویی ماندگار از خدمت تبدیل کرد نگاه و بینش خادمانه وی، فارغ از همه وظایف تعریف شده برای یک مدیر بود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: در واقع در ابتدای انقلاب هم افزایی و انسجام بی نظیری بین قوا با وجود بینش ها و نگاه متفاوت وجود داشت به گونه ای که این وحدت نظام و انقلاب را در سطح کلان بیمه کرد.

شجاعی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، نسخه شفابخشی را به مدیران و مسوولان کشور ارائه دادند، نسخه ای که در آن باید خدمت به مردم را سرلوحه کارها قرار دهیم.

مدیریت ها باید ریلی عمل کنند نه میلی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این جشنواره گفت: یکی از درس هایی که دفاع مقدس به همگان آموخت این بود که باید همیشه پروژه ها و برنامه را سریعا عملیاتی کنیم و نباید وقت یک مدیر در جلساتی که بعضا بیشتر از عمل به کارها است، معطل شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی با بیان اینکه مدیران باید ریلی عمل کنند نه میلی، افزود: یک مدیر سازمان باید در کارها و برنامه های خود ریل گذاری داشته باشد به گونه ای که برای مدیر بعد از خود، نقشه راهی به جا بگذارد تا آن مدیر ادامه دهنده اقدامات او باشد زیرا در این صورت شاهد شکل گیری توسعه در کشور و استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در مدیریت باید همچون خورشید فراگیر بود، خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر بزرگانی هستند که هیچ‌گاه سلیقه ها و گرایش های سیاسی مانع خدمت آنها نشد زیرا برخلاف بسیاری از افراد به بارور کردن اعمال صالح بیشتر از خود عمل صالح اعتقاد داشتند.

جشنواره شهید رجایی با شعار "افزایش اعتماد عمومی با ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک" هرساله با متولی گری سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 31 شهریور 1399 ساعت 09:34
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره