اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 15:48

یکشنبه, 09 شهریور 1399 ساعت 19:55
  • .

سرمایه گذار 1750 میلیاردی در انتظار تصمیم مسئولان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک فعال رسانه ای در یادداشتی  با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری خواستار رفع موانع سرمایه گذاری در استان شد.

به گزارش نسیم امروز، احسان خادمی در این یادداشت با عنوان «سرمایه گذار 1750 میلیاردی در انتظار تصمیم مسئولان»‌آورده است:

تاکیدات اخیر استاندار خراسان شمالی مبنی بر اینکه باید برای جذب سرمایه‌گذار به استان حریص باشیم و بدانیم که هر سرمایه گذاری، سرمایه‌گذاران دیگری را به منطقه می‌آورد و هر ساختن، ساختن دیگری را در پی دارد؛ تاکید و هشداری است به تمامی مسئولان بخش های مختلف استان برای حمایت از سرمایه گذار و سرمایه گذاری.

بدون شک ساخت پروژه ای با عنوان پروژه سرمایه گذاری «رز بجنورد» با آورده 1750 میلیارد تومانی یک سرمایه گذار؛‌ مستلزم هوشمندی و درایت همه کسانی است که به دنبال توسعه خراسان شمالی هستند.

خبر ساخت بزرگترین و مجهزترین شهربازی کشور با به روزترین امکانات داخلی و خارجی با زیربنای ۱۹۱هزار متر مربع در بجنورد، در کنار سالن همایش مجهز با ظرفیت بالا، 2سینما، استخر و جکوزی مجهز، مجتمع های مسکونی مجهز، ایجاد پارکینک با ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاه خودرو... در ۱۰ طبقه ؛ اقدام و سرمایه گذاری بزرگی است که به سادگی از آن نمی توان گذشت.

این اقدام و خواست سرمایه گذار را باید با جان و دل پذیرفت و همه سنگ های و موانع سر راه این سرمایه گذاری را از سر راه برداشت؛ تا سرمایه گذار با رغبت تمام و بدون هدردادن انرژی خود در راههای بی فایده؛‌خرج سرعت بخشیدن به اجرا و اتمام این پروژه بزرگ کند.

این سرمایه گذار که جباری رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در خصوص میزان و نحوه سرمایه گذاری وی گفته است که وی با حضور چندین سرمایه گذار دیگر و حتی بدون ریالی تسهیلات و به طور کاملا نقد و با حساب مشترک ( شهرداری بجنورد و سرمایه گذار) نزدیک به ۲ تریلیون در بجنورد سرمایه گذاری خواهند کرد؛ ساخت بیمارستان تخصصی با مجهزترین امکانات را نیز در دستور کار خود دارد.

بنابراین باید برای جذب این سرمایه گذار و سرمایه گذاران دیگر این پروژه بزرگ، تلاش کرد تا راههای سرمایه گذاری در این استان محروم را برای سرمایه گذاران هموار کرد تا زمینه های گردشگری، تفریحی، تجاری ، درمانی و ... در این استان به شدت تقویت شود.

یقینا همه مردم استان و دلسوزان این دیار؛ رفتار مسئولان و دست اندرکاران و نگاه آنان را به جذب سرمایه گذاران رصد خواهند کرد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 09 شهریور 1399 ساعت 19:55
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره