اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:51

یکشنبه, 02 شهریور 1399 ساعت 19:36
  • .

افتتاح ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از افتتاح بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در این استان خبرداد.

همزمان با آغاز هفته دولت گلزار شهدای شهرستان بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی، معاونان استاندار و مسئولان ارشد استان غبارروبی و عطر افشانی شد.

به گزارش نسیم امروز، استاندار خراسان شمالی در این آیین با بیان افتتاح بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت، گفت:قطعا خدماتی که به مردم ارائه می شود توسط مدیران و تمام اجزای حاکمیت صورت میگیرد دکتر محمد علی شجاعی اظهار داشت: اگر این همکاری و انسجام در سطح استان و کشور نبود امکان ارائه این پروژه ها به مردم وجود نداشت.

وی افزود: درسی که جهان بشریت از واقعه عاشورا می گیرد درس استقامت، ایثار، معرفت و شعور است و اگر این درس نبود امکان پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن وجود نداشت.

شجاعی تصریح کرد: عاشورا این امکان را فراهم آورد تا نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴ دهه تداوم یابد و موجب شد تا این نظام بیمه شود.

وی بیان کرد: واقعه عاشورا درس ایثار، آزادگی ، ولایت مداری و حرکت در مسیر هدایت بشری را یاد داد و شهیدان رجایی و باهنر هم شور و هم شعور حسینی داشتند.

شجاعی افزود: هر جا و هر کسی فقط نگاه ظاهربین به واقعه عاشورا داشت حضور آنان به نظام صدمه زد. وی اظهار داشت: مصادف شدن هفته دولت و آغاز ایام محرم این درس را به ما می دهد که در مسیر خدمت گذاری به مردم و حرکت به سوی پیشرفت و آبادانی راه مشخص شود.

وی همچنین با گرامی داشتن یکم شهریورماه روز پزشک نیز خاطرنشان کرد: از تمام تلاش های شبانه روزی جامعه پزشکی استان در چند ماه اخیر تشکر می کنیم که بار دیگر درس از خودگذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشتند.

شجاعی افزود: اگر یاری مردم، روحانیت و تمام مسئولان استان نبود بدون شک شاهد اداره و مدیریت بیماری کرونا نبودیم.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 02 شهریور 1399 ساعت 19:36
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره